Megújult A Netbank Felületünk

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az esetleges visszaélések elkerülése érdekében a továbbiakban csak fiókjainkban van lehetőség új Internet Banking jelszó igénylésére. Telefonos azonosítást követően ugyanakkor a továbbiakban is kérhető a letiltott fiók hibapontjainak törlése, amellyel újabb három alkalommal kísérelhető meg a belépés.

 

Szeretnénk felhívni továbbá a figyelmüket arra, hogy az Internet Banking/Home Banking fiókok minél nagyobb biztonsága érdekében belépés után – a jelszó erősségétől függően - szükség lehet a jelszó módosítására.  

 

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

 

Üdvözlettel:

Dél TAKARÉK

 

Belépéshez válasszon az alábbiak közül:

 

MTB ZRT. ÉS DÉL TAKARÉK NETBANK

 

ELECTRA INTERNET BANKING BEMUTATÓ VIDEÓK

Tájékoztatók:

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2015/2366 irányelvének erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó szabályozása értelmében a Takarék Csoport kizárólag kétfaktoros ügyfél-azonosítás után teszi lehetővé Ügyfelei számára a Takarék Netbankba történő belépést, mely az Ön elektronikus pénzügyei intézésének még biztonságosabbá tételét szolgálja.

 

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az eddig megszokott felhasználó név és jelszó beírása után a bejelentkezés gombra kattintva egy újabb szövegdoboz jelenik meg. A mezőt az Ön által megadott telefonszámra küldött SMS-ben található 8 számjegyből álló belépési kóddal kell kitölteni. Az Ön belépési kódja 10 percig érvényes. Amennyiben lejár, újra be kell jelentkeznie. Ismételt bejelentkezés esetén az újonnan kapott számsort alkalmazza. A kitöltést követően a bejelentkezés gombra kattintva a Takarék Netbank nyitóoldalára érkezik.

 

Amennyiben Ön korábban nem adott meg mobiltelefon számot vagy bármilyen problémája merül fel a belépéssel kapcsolatban, kérjük forduljon fióki kollégáinkhoz, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi telefonszámon:

 

Dél Takarék Szövetkezet: 

06 21 24 24 508

 

Erős ügyfél-hitelesítés: a hitelesítés legalább két olyan, az ismeret (csak a szolgáltatást igénybe vevő által ismert információ pl: belépésre szolgáló SMS jelszó), birtoklás (csak a szolgáltatást igénybe vevő által birtokolt dolog pl: mobiltelefon) és biológiai tulajdonság (a szolgáltatást igénybe vevő jellemzője pl: ujjlenyomat) kategóriába sorolható elem felhasználása alapján történhet, melyek egymástól függetlenek annyiban, hogy az egyik feltörése nem befolyásolja a többi megbízhatóságát, és az eljárás kialakítása révén az azonosítási adatok bizalmassága biztosított.

 

Üdvözlettel:
Takarék Csoport

Tájékoztató az ismételt ügyfél átvilágítási kötelezettségről

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017.évi LIII. törvény szerint a Hitelintézeteknek 2019. október 31. napjáig kell elvégezniük valamennyi meglévő Ügyfelük tekintetében az ismételt ügyfél-átvilágítást! Kérjük, hogy amennyiben az Ön esetében ez nem történt még meg, olvassa el részletes tájékoztatónkat az alábbi gombra kattintva!

 

Részletek